کیف پول جدید از صرافی کراکن

کیف پول جدید از صرافی کراکن

کراکن کیف پول رمزنگاری را راه اندازی کرد که از چندین بلاک چین پشتیبانی می کند

در فاز اولیه، کراکن قصد دارد مجموعه‌ای متنوع از کوین ها، توکن‌ها، NFTs و دارایی‌های DeFi را که شامل ۸ بلاک چین است، ارائه دهد. تمرکز کیف پول کراکن بر حفظ حریم خصوصی و خود ایمن بودن کیف پول خود است.
کیف پول Kraken به کاربران راه حلی برای مدیریت توکن ها، NFT ها و DeFi در شبکه های بلاک چین مانند بیت کوین، اتریوم، Polygon، Dogecoin، Base، Solana و Arbitrum ارائه می دهد. علاوه بر این، کاربران می توانند به برنامه های غیرمتمرکز محبوب (dapps) متصل شوند و به پشتیبانی خدمات مشتری 24/7 دسترسی داشته باشند.

کراکن کد کیف پول را در پلتفرم توسعه دهنده GitHub منتشر کرد. این نشان دهنده تعهد این شرکت به شفافیت است زیرا از بررسی ها و مشارکت های شخص ثالث برای تقویت زیرساخت کیف پول دعوت می کند. علاوه بر این، Kraken یک برنامه کمک هزینه منبع باز ایجاد کرده است که به توسعه دهندگان برای شناسایی آسیب پذیری ها پاداش می دهد.

از نظر حریم خصوصی کاربر، کیف پول Kraken با به حداقل رساندن جمع آوری اطلاعات مشتری، حفاظت از داده ها را در اولویت قرار می دهد. کیف پول جزئیات ورود به سیستم، آدرس‌های ایمیل یا داده‌های KYC را ذخیره نمی‌کند و آدرس‌های IP کاربر را پنهان می‌کند. همچنین تجزیه و تحلیل عملکرد داخلی برنامه را حذف می کند و حداکثر حریم خصوصی را برای کاربران به ارمغان می آورد. آموزش ارز دیجیتال در کردستان

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *