مشارکت جدید و تاثیر بر قیمت های کاردانو و AGIX

مشارکت جدید و تاثیر بر قیمت های کاردانو و AGIX

SingularityNET با Minswap Cardano برای DeFi مبتنی بر AI همکاری می کنند

SingularityNet، یک پلتفرم غیر متمرکز مبتنی بر هوش مصنوعی است ،که با Minswap Labs، یک صرافی غیر متمرکز چند استخر (DEX) ساخته شده بر روی ارز کاردانو همکاری را آغاز کرده است. SingularityNet در 17 اوریل اعلام کرد که این دو شرکت با هم کار خواهند کرد تا امور مالی غیر متمرکز (DeFi) را در بلاک چین Cardano با ادغام تکنولوژی DeFi با هوش مصنوعی (AI) تغییر دهند.

همکاری جدید بین Minswap Labs و SingularityNet نشان دهنده عصر جدیدی از نواوری است که وعده می دهد عملکرد و کارایی AI و DeFi در اکوسیستم Web3 افزایش خواهد یافت.

آمدن هوش مصنوعی به اکوسیستم دیفای کاردانو

همانطور که در مورد اعلام مشارکت جدید چند وجهی آورده شده است ، این مشارکت بر تعدادی از زمینه های کلیدی تمرکز خواهد کرد. یکی از اهداف اصلی استفاده از تخصص هوش مصنوعی SingularityNET برای تکمیل پلت فرم Minswap است. به همین ترتیب، Minswap از پیشینه فناوری هوش مصنوعی SingularityNET برای بهبود رابط کاربری، افزایش فرایندهای معامله و بهینه سازی نقدینگی از طریق تجزیه و تحلیل و پیش بینی های هوشمند استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این، همکاری جدید دسترسی و سودمندی توکن بومی SingularityNET، AGIX را از طریق ادغام با Minswap تقویت می کند. در نتیجه، مشارکت جدید ممکن است روش های جدیدی را برای هولدرهای ارز AGIX به جهت شرکت در فعالیت های DeFi در اکوسیستم کاردانو به ارمغان اورد .

علاوه بر این، این دو شرکت قصد دارند محصولات و راه حل های جدیدی را برای اکوسیستم وب 3 و با کشف راه حل های جدید ترکیب هر دو بخش هوش مصنوعی و دیفای برای منافع متقابل ازمایش نمایند. هر دو کسب و کار همچنین علاقه مند به توسعه محصولات و راه حل های جدید برای اکوسیستم وب 3 هستند که به دنبال راه های خلاقانه برای ادغام فن اوری های AI و DeFi می باشند این موضوع قطعا به نفع هر دوی این شرکت ها است.

 

منبع : کوین اسپیکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *